Fredag.

Hur ska de gå.. Kan inte bestämma mig om jag ska fixa lite till på nyårsblåsan? För de första så beställde jag storlek 38 på den fick 46 o.O
Den va ju iaf grå! Men va som att ha ett tält på sig. Räckte ner till fötterna på mig :O
Men har iaf sytt upp ärmarna,sytt dit svart spets. Och bara för att det är nyår så satte jag dit minimala lila små pärlor. Men ja..  Kanske räcker?

Nyår ska firas hos fina Madde Waller,Mika o söta Celia. Så blir fin middag o mys :)
Ska in på Hon&Han och kika efter 4 glas att skåla i! :)

Hur spenderar ni eran nyår? :)



<3/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu