Shoppingdag!

Ja här sitter jag mitt jäkla mongo.. Klockan är 05.50 och jag har inte sovit en blund. Inte ens vart trött!
Sååå, dagen ska spenderas i Örebro. Hur idiot trött kommer jag inte va!? Men bara o hinka kaffe och se glad ut! Jag har ju iaf god tid på mig att göra mig iordning innan vi ska åka :) Tänkte vara snäll o fixa så kaffet är klart då Christer kliver upp vid 8. Vet ju att ikväll kommer jag somna ovaggat iaf! Efter att ha slagit in alla julklappar då, små skrutt ungarna måste ju få massa paket! :)

Jaha, och julafton på Lördag? Har försökt få fram julkänslan.. Men mjaah.. Kanske finns lite :)   så på Lördag ska de flängas överallt. Först Rya o fira Hebbe, sedan hem till hyttan en sväng, sen ut till mamma och för att till slut försöka möta upp kusinerna :) De är nog det jags er fram emot mest varje jul. Att få träffa Sonja,Vuokko,Tuula,Mika deras respektive och alla barn! Fika och tala om allt :) Mys!

Nej jag önskar er en trevlig Torsdag!




<3/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu