Sömnlös..

No sleep no sleep..

jaja.. Va i Örebro idag. har hittat sååå myyyycke som nästa månad ska följa med mig hem! Det kliar brutalt i fingarna... Men målandet är snart klart, sen slänga på tapeterna! Kommer bli kanon!

Har veat ha en cross trainer ett bra tag nu. Satt o kolla genom Linde nytts prylmarknad, och hitta Maddes annons. Kanon! :D Smälla ner den framför tv:n sen är de bara o köra!
Imorgon, eller ja de blir ju egentligen idag. Så börjar dietandet. uscha, men de får gå!
Om jag klarar av de så lägger jag ut före och efter bilder. Men de är ett senare problem..

Jobba hela veckan som kommer. Fejnt! Snart är alla skår i badhuset på bruket skinande rena! Känner mig ganska jätte ful när jag går runt med min lilla blå dammsugare på ryggen.. Och vi ska inte tala om tropiska värmen där inne. Men de är de värt!




<3/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu