tatueringar.. Funderingar.

Vad tänker folk om tatuerade kvinnor/tjejer? Vänner har sagt att "äldre" inte gillar sånt. Men jag har då inte stött på någon som sagt de rakt ut till mig att jag ser ut som en dåre..
Är de så att de tänkandet är "borta" för att så många har tatueringar/piercingar eller andra modifications?
 Menar ju att det börjar ju bli så pass vanligt. Jag har ju endå armar o händer snart fulla av tatueringar, och inga chefer eller liknande har sagt nej till att ge mig jobb på grund av dom. Vissa har kommit fram och avundats mitt mod, att våga visa vem jag är. Mn hobby är ju tatueringar, rita dom eller bara hjälpa andra att hitta sin.
 Skulle jag ta bort mina tatueringar/piercingar så skulle jag bli naken. Visst tar jag bort dom så kommer de ju alltid att synas ett ärr eller liknande. Men de är som att ta av kläderna för mig. De har gett mig konstigt nog, mer självförtroende! Många av mina tatueringar har en betydelse oxå. Syskon barnen,mamma,styrka och min systers namn har jag alltid bärandes med mig. Alltid nära..

Har ni någon "gräns" Gillar ni eller gillar ni inte massa tatueringar?




<3/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu