Huset.

I köket har jag tapeter kvar. Och så vill jag ha en till bänk. har ett mellanrum mellan diskbänken och vanliga bänken av någon konstig anledning. Dummaste jag vart med om. I Sovrummet ska jag slänga dit plankor som målats vita. Och nån fräsig färg :) Vardagsrummet.. jaa.. Vi har en öppning mellan vårat sovrum och vardagsrummet. Så de ska stängas igen. Och då får den väggen bli en fondvägg. Ska bli en STOR soffa sedan på andra sidan rummet. Mys, ska vara de första man tänker på när man kommer in o vardagsrummet. Känslan av värme och kärlek. Där man kan slå sig ner i soffan emd tända ljus och ett glas vitt och njuta.
Ja, de blir väl nästa år ;) haha

I källaren. Toalatten ska flyttas från över till undervåningen. Så dusch o toalett och de är i samma. Och så att köket blir större, har panik kök just nu. Har tänkt oss en bar oxå. Får se hur de blir av med den saken. Lilla rummet där nere ska iaf jag ha. Svarta väggar och en vit. Fixa en overhead och måla dit Nekromantix och horrorpops ståbasar på väggarna. Retro,psychobilly. Ritbord och läshörn.
Alla behöver ett eget ställe. Ett ställe där man själv mår bra.

Ska lägga upp en bild imorgon. Så ni förstår hur litet kök jag just nu har! :/
 



<3/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu