Sjuk.

Både jag o Christer är sjuka.. Eller värre är de väl emd honom just nu. (brukar väl vara så med karlar ;) )
Att jag jämt på kvällar ska komma på att ta kort på allt jag fixar här hemma.. Just nu är jag mitt uppe i att både slipa bord o stolar och bygga hyllor i garderoben.. Men snart är de fixat. Då kan jag börja slänga på färg överallt! Har ångest över sovrummet. För just nu finns inte ens sovro där inne.. Lila,rött,vitt och svart är färgerna..  Får se vad de blir av med de. Skulle helst vilja va klar nu.

Nu dricks de kaffe ska sen fixa massa!



Som jag skrev, kommer på att jag kan ta kort på kvällarna när de är som sämst med ljus..
Men "lilla" köksfönstret är klart iaf.

<3/K


Kommentarer
Postat av: Angela

hej gumman tack för igår =) visste inte att du hade blogg förrän du sa de =) hoppas ni hade kul ute sen. ska bli kul o kolla in hur det blir med eran renovering av huset. älskar sånt. är så himla kul! =) Kram Angela

2011-09-18 @ 16:32:53
URL: http://rabarberochflader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu