Hej där! :)

Har inte haft mycke inspiration till bloggande. Men nu så! :)
Har nu fått veta att vi får flytta in i huset vi va och titta på i veckan. Underbart! Dom håller på med rust där, så de är 3 månader kvar. MEN vi fick de! Dom valde oss, och jag eller vi kan nog inte vara gladare! Nu är det bara att bita ihop tills dess och blicka framåt! Det bästa med nya stället är att jag får ett stort kök! Så nu får jag rikligt med svängrum och kan dansa fram maten! :)
Har så mycke ideér, vitt och ljust. Förvaring och mysigt. Ska visa lite bilder som jag sparat.




denna, fast i vitt skulle ju stå vääldigt bra till i köket!




Och fågelburar. Hur fint är det inte att ha ljus eller växter i :)




Tack o hej för mig så länge!

<3/K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu