Hat.

Ingen ska behöva göra det här!  Leta gravsten till sitt barn.. Jag hatar det. Hatar Hatar Hatar! Vill bara skita i allt. Men det måste göras.. Visserligen kommer den inte ut för ens i April-Maj. Men hellre att den är vald och att det är klart. Än att göra det i panik sen bara för att få en sten. Hittat den klassiska med en nalle.. Eller nej, det finns ingen klassisk! Nej usch..
 
Igår hittades en liten julklapp ute hos Lucas. En liten fin gul räjser bil :) Lucas första <3
hasse som inte kunde vara med på begravningen hade lämnat den. Den får stanna inomhus på Lucas minnesbord tills våren kommer.
 
 
Imorgon kommer Lotta hit. Hon ska hålla mig sällskap medans jag viker om Lucas alla miljoner kläder.
Så slipper jag sitta där själv o gråta.
 
 
<3/K
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Många styrkekramar till dig katti!! Tänker på dig!

2012-12-10 @ 21:13:31
URL: http://sandrasliviord.blogg.se
Postat av: Sandra

Många styrkekramar till dig katti!! Tänker på dig!

2012-12-10 @ 21:13:31
URL: http://sandrasliviord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu