Falla tillbaka.

Trodde jag gick mot att klä mig i ljusa kläder färga håret ljust och annat ljust. Pastell färgerna är heta.. Men nja..
Planerar hårförlängning. Färga mitt eget svart igen och ha förlängningarna i rosa o turkos. Emo?  Kan jag inte påstå ;) Naglarna målas svarta och jeansen är svarta. Enda färg jag har är mina thisor från Dark Empire.
Tackar Sweet Poison för deras existens!
Saknar bara den där turkosa färgen hos dom.

 

Skulle ju träffa min psykolog imorgon, men hon är sjuk. Så ska få boka om :/

Jobb,jobb o jobb.

Vi har ju o göra så att säga.

 

<3/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu