Fredag!

Har vart och hämtat Bobby och dom andra i Örebro odag. Inte gjort mycke mer. Helt dö slut idag..
Hämtade mammas symaskin igår igen. Måste sy upp arbetsbyxorna som är 2 dec för långa.. Imorgon ska vi hem till Mika,Madde o Celia. Mika fyllde år idag så vi far dit på lite kalas :) Skulle vilja hitta på nå imorgon kväll. Men blir väl en vanlig hemma kväll. Hitta lite bilder som jag glömt lägga upp här.. Ni får roa er med dom tills jag kommer tillbaka :)






Har länge funderat över detta fönster. På vad som är fel, ser ni felet?
Väldigt fult när man lägger märke till det.
Jag kom på de efter ca 2 månader...



Vill måla om fläkten. Flagor som lossnat.. Men iaf, köpte blomman på Hemköp,
och krukan oxå. Krukan va från början svart. Och dom små ljushållarna från Mejk.
Syns inte här, men dom är turkosa/silver ;)



Vardagsrummet.. Vet inte hur de ska gå till för att det ska se bra ut! Nu ser de lite bättre ut än de där.
Men att ha 2 fönster i ett hörn så där, de funkar bara inte. Blir inte bra!



Min trotjänare. Äldre än mig, runt 25 år tror jag! Nyamaskiner är inget o ha. Har en jätte gammal svart från Husqvarna oxå. Vackra saker de där.



Avslutar detta med min bästa och mig. Kung! ;)

<3/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu