Hur "vågar" du?

Jag säger vadå vågå!? Det här är den jag är! Jag har inte massa piercingar o tatueringar för att provocera folk. Det är den jag är!
Folk säger: jag förstår inte hur du vågar, jag skulle då aldrig kunna.. Jo, är ditt intresse blommor och inredning. Så är de väl det du håller på med på din fritid? Inte skulle du meka bil om du inte gillade det? jag har gjort dom misstagen att försöka ändra mig för att nån jag hängt med inte gillar mig för den jag är. Men kommit ganska snabbt på, att jag inte är mig själv! Allt du gör, är för dig själv. Det SKA vara för dig själv. DU ska må bra, inte någon annan. För många utsätter sig själva för skit. Sorgligt nog..
Många drömmer om att VÅGA förändra sig själv. Varför inte göra det? Det är ju vad du vill!
Jag funderar då aldrig över vad nån annan kommer tycka. Människor som träffar mig, får helt enkelt förstå att jag är den jag är
 



<3/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu