Måndag.. Igen!?

Veckorna bara springer iväg :O

Starta dagen med att lämna Wilma på dagis, hem till Marika och gjorde inte alls det vi skulle göra. Men ja.. Måndagar går alltid åt skogen för oss. Hem och jag vär somna. Men hur skönt är det inte att ta sig en lur mitt på dagen?  Har oxå planerat temat för mitt vänster ben när det är dags för plitning! Cartoon tema får de bli :)







Bara en bråkdel av alla söta men det kommer bli grymt!
Höger ben vette fan.. Förslag?

Nej nu ska jag släpa gubben till sängen så han får fortsätta snarka där :)

Ja just! Alla <3ansdag imorgon!
Hoppas den blir fin för er!


Och Grattis till dig på din födelsedag!

<3/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu