Problem!

Vi har ett problem här hemma! Gällande sovrummet.. Gubben vill ha mörkt, jag vill ha vitt o ljust.. Jag tänker, eftersom sovrummet är så litet. Så passar det bättre med vitt oo ljust. Man får det ju att se någorlunda större ut? Vill ju inte vandra in i en grotta, eller behöva tända lampan varje gång.

 

Sånt golv vill jag ha. Skulle gärna ha ett sådant fönster oxå.. Men iaf, bara riva dän det gamla golvet ( som är från 70-talet ) Ska plankor,slipa,måla och lacka..
MÅSTE måla om murstocken som vi har i sovrummet.
För stunden är den svart. Vill ha den vit.
Och färgen måste tåla värme. De är inte bara..
Rummet kommer ju bli ännu mindre då vi ska bygga egen garderob med skjutdörrar. Nej vitt får det bli. Får nog min vilja igenom. Men skulle vara lättare för gubben, om han kunde få se rummet. Måste finnas något 3D redigeringsprogram.

Ja jag har ju tid att planera iaf. Imorgon ska det jobbas.
Nu kolla NCIS.

God natt.

<3K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu