Tänk om...

Tänk om jag fick fixa köket, exakt som jag ville! Huja mig vad turkost det skulle vara! Varje rum i huset ska ha nånting turkost. Det fick Christer infinna sig i ;)
alla rum förutom Wilmas då... Elle ja hon är säkerligen inte omöjlig :)

Har googlat runt och hitta ett kök som fick mig att dö lite grann..



Den där spisen gjorde det mesta för mig. Tänk om jag bara kunde pressa ihop allt, så de kunde få plats i det LILLA kök vi har.. Ujujuj..
Det är tur att det är gratis att drömma, eller ur ;)

Har iaf bestämt mig för att måla köksluckorna vita, eller turkosa? Vita med turkosa handtag?
Turkosa med svarta handtag?

Ja ni kanske märker, jag har inte alls bestämt mig! Men vill INTE ha ett kök som nån annan har. Jag är egen, så eget ska mitt hem va.



Sedan denna skönhet. När vi gifter så ska denna absolut finnas med. Och massa vita liljor överallt.
50 tals stil och kärlek i massor.
Ja de är ju ett tag kvar, men den dagen kommer. :)


I veckan ska vi jobba massor jag o Christer. Har Apoteket i Linde och Eon i Nora. Så kan ju passa på att hoppa in på Lågpris när man ändå är där :)




<3K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu