Fredag.

Träffat BM och vart till begravningsbyrån idag. Vidste inte vad jag skulle göra där inne, så jag stog där tyst och hade inget o säga.. Välja kista,välja låt,text och allt.. Ingen ska behöva göra det! åh.. Vill bara dra täcket över huvet och vakna om några år.. Har så mycke mamma känslor som jag behöver stoppa nånstans. Vill ha någon att ta hand om inte att sörja.. Nu vill jag bärja skriva om lucas men jag kan inte.. Jag vill skriva om förlossningen men jag kan inte.. Allt jag vill är att ha Lucas tillbaka. Smeka hans kind inte besöka honom på en kyrkogård.. Mamma hjärtat. Trodde aldrig en sådan kärlek fanns! Min älskade.. Mamma älskar dig!

29/10-12
10:46
<3

<3/K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lider så med er, kan aldrig föreställa mig vad ni går igeneom!!
Men glöm aldrig att eran fina lilla pojke finns hos er hela tiden å kommer alltid att finnas där även om
Ni inte kan ta å röra på honom!!
All styrka till er<3

2012-11-02 @ 19:47:55
Postat av: Annsi

Hej Kati!

Har följt dig/er på FB och bloggen här dem sista dagarna efter att jag kom hem från havet. Jag är chockad och så ledsen. Hur å varför hände detta!! Jag känner enormt medlidande med er, det ni gått och går igenom ska ingen behöva utstå. Att begrava sitt barn, finns inte ens i min världsbild :(

Jag är inne mycket på familjeliv.se och surfar, där finns det många trådar för änglaföräldrar och dem är jättefina. Känslan av att inte vara ensam (kan förstå att man kan känna sig ensammast i världen eftersom den bara går vidare medan man själv vill dra tillbaka tiden) och kunna dela sin smärta med andra som går igenom samma sak kanske kan hjälpa (..när och om du orkar)

Jag tänker på er och.. även om vi inte träffats på tusen år så är du en underbar tjej och jag önskar dig allt gott. Massa kramar och omtanke Annsi

2012-11-02 @ 22:19:28
URL: http://xannsix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu