Lördag.

Jag vill att alla ska veta att ni är så vackra människor. Jag vet nu att det finns folk där ute som är villiga att släppa allt sitt för oss. Imorse var en morgon som dom flesta att jag inte ville kliva upp ur sängen. Ville inte ens vakna.. Får då hjärtan och varma ord från människor överallt <3 Jag tror inte ni förstår hur mycke det hjälper. Idag vill jag egentligen till kyrkogården och tända ljus för alla. Men jag klarar inte av det.. För det betyder att jag ännu en gång får tända ett för min egen son som inte lever. Min lilla Lucas <3

Dom säger att tiden läker alla sår, varför går tiden så sakta för!? jag vet att jag måste ta tid på mig. Annars kommer jag aldrig komma upp ur detta helvete..

Min fina familj och mina fina vänner. Ni är älskade även om jag just nu inte kan visa det. <3






<3/K

Kommentarer
Postat av: Miranda

Kram jag tänker på er och lider så fruktansvärt med er. Livet är orättvist vila i frid lilla ängel! / Miranda (mammor 2012)

2012-11-03 @ 17:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu