Smärta

Sorgen kan skölja över mig på 2 röda.. Smärtan kommer som en käftsmäll. Får svårt att andas och stå. Ångesten är för helvetisk.

Jag saknar dig så Lucas.. Jag påminns om dig överallt. Kom hem till mamma, jag ber dig! Det gör så ont! Om en vecka får jag se dig för sista gången.. Jag får röra dig för sista gången.. Min älskade son. Finns ingen större kärlek än kärleken till sitt barn. Du är så vacker Lucas. Du är perfekt. Min perfekta ängel <3
Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig kommer bli hel igen. Min sorg är så för jävlig så jag ser ingen utväg..

Mamma älskar dig för evigt Lucas. För evigt. <3 <3

<3/K

Kommentarer
Postat av: Cattis

Lider så fruktansvärt med dig:'( Önskar jag kunde ta en del av din smärta<3

2012-11-08 @ 12:21:39
URL: http://billysmorsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu