Lucas <3

27 timmar har gått sedan jag fick lämna mitt hjärta kvar på usö. Jag är så trasig.. Jag fick hålla dig i nästan 6 timmar innan jag fick gå. Jag pussade dina små tår och dina små fingrar. Jag smekte din kind och höll den vackraste i min famn. Jag förstår inte hur jag ska kunna gå vidare.. Jag skulle göra allt för att få dig tillbaka. Jag har aldrig känt sådan smärta som när jag lämnade dig kvar där. Det gör så ont överallt Lucas.. Känns som om tiden står stilla och att jag inte orkar nånting. Mitt mamma hjärta är helt trasigt. Ingen ska behöva gå igenom detta. Ingen ska behöva förlora sitt barn.

Men jag fick föda dig. Jag fick hålla dig. Och jag fick röra dig. Jag älskade dig från första stund och kommer alltid göra. Du är det vackraste jag har! Ge mig styrkan till att gå vidare med dig i mitt hjärta <3

Mamma kommer alltid älska dig. Du fick vingar min älskade ängel <3

Lucas Christer Ryden, mitt änglabarn <3


<3/K

Kommentarer
Postat av: Bebbe

Älskade vän! <3 <3 <3 Finns här i alla lägen! <3

2012-10-30 @ 19:29:39
Postat av: Sonja

Kära älskade Kati! <3

2012-10-30 @ 20:00:26
Postat av: Madde

Älskade du! Jag finns här för dig och er. Jag är bara ett samtal bort<3

2012-10-30 @ 21:23:13
URL: http://madelejjn.blogg.se
Postat av: Johanna Haapakoski

började gråta när jag läste detta.. Världen är så orättvis..synd att det hände så.. kram:( <3

2012-11-01 @ 00:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu