Inte utan er!

Upp o ner, ner o upp! Mest upp! :)
 
Gymmar som en tok, eller försöker iaf! Förlorat cm efter cm och de känns ju ganska bra måste jag säga! ;)
Så åt rätt håll går det iaf! Gymmar 2 gånger per dag och sover sedan som en stock. Så jag har hittat sömnmedlet!
 
Har börjat göra Änglar av pärlor. Startat en grupp på FB och vart över 200 medlemmar på 2 timmar igår. Ni är guld värda allihopa! Antar att man måste bli vän med mig och sen bjuder jag in. Lägg till mig i sånt fall (Kati Tuovila) Och be mig sedan om att lägga till er i gruppen! :) Gruppen heter Enkeli (Ängel på finska) Jag tar 60 kr per ängel. För varje ängel skänker jag 40 kr till Spädbarnsfonden och 20 kr går till nytt material.
INGET vinstdrivande arbete!
Vill man ha den skickad kostar 1 st 72 kr! 12 går alltså till porto! Det här är min terapi, jag har inte kunnat acceptera min sons död. Så jag gör det jag kan för att hjälpa. Och jag kan inte göra det utan er!
Beställde hem massa nytt material igår. Så borde komma på Torsdag kanske? Man kan välja fritt bland pärlorna jag har. Finns ocå en bild uppe på gruppens loggsida om man inte komemr på nå eget! :) Ska ge mig på att göra mobilsmycke åt en kund. Så kanske det blir fortsatt med det oxå! :)
Jag hoppas fler hittar dit, så vi kan hjälpa forskningen! Inga föräldrar ska behöva förlora sitt barn!
 
 
 
Ta hand om er!
 
 
<3/K

Kommentarer
Postat av: Emma Karlsson

Du är så stark Kati.
stor kram till dig / Er

2013-01-30 @ 09:40:00
URL: http://astridemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu