Uppskattning.

Jag har lärt mig att uppskatta allt jag har här i livet! Har slutat slösa energi på negativa människor! Man ska vara glad över det man har och att man lever.
Förstår inte folk som kan klaga över att dom inte har senaste telefonen, senaste modet hängande i garderoben eller fränaste bilen! Ni lever! Och livet blir vad man gör det till. Ingen kan göra dina val åt dig och du bestämma själv.
Jag har valt bort dom som är energitjuvar, och glädjer mig åt människor som mår bra! Det är ni i slutändan som får mig att må bra!
 
Kollar reäningskläder att svettas i. Finns mycket fint! Då det om en månad kommer vara det mesta jag kommer ha på mig! Actic kort ska införskaffas och Christer och jag ska göra detta ihop <3
Vi har en plan ;)
 
Endast om man har befunnit sig i den djupaste dalen,
kan man veta hur härligt det är att vara på högsta berget!
 
 
 
Röhnisch har Rea! ;)
 
</3 /K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skynd aer att skaffa kort idag. De har ett specialerbjudande så du får en månad gratis. tror det bara är en dag kvar på det erbjudandet.

2013-01-09 @ 12:16:00
Postat av: Sara Björk

Då ses vi kanske på gymmet! :)

2013-01-23 @ 12:42:14
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu